חשוב מאוד להצטייד בערכת חירום לשיניים כדי להקל על הכאב או להפסיק דימום לפני שתוכלו לראות רופא שיניים אמיתי. החזקת ערכת חירום בהישג יד לא תמנע מצב חירום.

אתה צריך שיהיה לך מידע שיניים משפחתי בהישג יד

כגון מספר הקשר של רופא השיניים שלך, מידע על היסטוריית שיניים, וערכת עזרה ראשונה דנטלית, כדי להגיב מיד לטיפול שיניים חירום ולמתן כל נזק. החפצים בהישג יד במקרה של אובדן סתימה, כאב שיניים פתאומי או טיפול שיניים קל אחר יכול לעזור לך להישאר רגוע ונוח אם יש לך בעיות שיניים כשהמשרד סגור.

בנוסף לפריטי ערכת עזרה ראשונה לצוות המפורטים לעיל

הפריטים הבאים מומלצים ככמות המינימום של תרופות וציוד שצריכה להיות ערכת עזרה ראשונה על מנת לספק טיפול חירום למטופל במשרד שיניים. מומלץ להתייעץ עם מועצת השיניים של המדינה שלך לגבי דרישות ספציפיות מה לכלול בערכת טיפול חירום. OSHA דורשת שציוד עזרה ראשונה יהיה זמין במקרה של פציעה של עובד, בעוד שמועצת רפואת השיניים של המדינה עשויה לבקש ציוד מיוחד במקרה של תאונת מטופל.

משרדי שיניים חייבים להיות מצוידים

כדי לספק טיפול רפואי חירום הן לחולים והן לצוות. לבעלי משרדי שיניים יש אחריות משפטית נוספת להבטיח שהעובדים שלהם יקבלו טיפול רפואי מיידי במקרה של מחלה או פציעה בחדר התרגול. כל רופאי השיניים חייבים לספק עזרה ראשונה באופן קבוע כדי לחנך את רופאי השיניים בתחומים כמו החייאת לב ריאה ורפואת חירום כדי להגן על המטופלים שלהם.

חקיקת בריאות ובטיחות מחייבת בעלי משרדי שיניים לערוך הערכת צרכי עזרה ראשונה

כדי לקבוע אם הם זקוקים לעוזר מוסמך. כן, אם אתם רופאי שיניים מקצועיים, תוכלו להירשם לקורס החייאת לב ריאה ורפואה דחופה שגרתית במשרדנו בהולבורן. כדאי גם להקדיש זמן כדי ללמוד כמה שיטות עזרה ראשונה שיכולות לעזור להקל על מצבך ולמנוע נזק נוסף לשיניים בזמן שאתה מחכה לרופא השיניים שלך.

אתה יכול גם לקחת כמה תרופות ללא מרשם כמו Tylenol לשיכוך כאבים

מוצרים ללא מרשם כמו אספירין, אקמול או איבופרופן יכולים להפחית אי נוחות בזמן שהמטופל ממתין לביקור אצל רופא השיניים. אתה יכול למצוא משככי כאבים ללא מרשם בבית המרקחת המקומי שלך.

עקב בעיות בריאות הפה חמורות ובעיות בריאות כלליות שעלולות לנבוע ממורסה

פנה לרופא השיניים שלך בהקדם האפשרי אם אתה מוצא נפיחות דמוית פצעון בחניכיים שבדרך כלל כואבת. אם אינך יכול ללכת מיד לרופא השיניים והשן שלך כואבת, השתמש בצמר גפן כדי לטפטף מעט שמן ציפורן על האזור הרגיש (ניתן לרכוש שמן ציפורן בבית המרקחת המקומי שלך או במעבר התבלינים של החנות שלך). מכולת).

כאמצעי זמני

הדביקו חתיכת מסטיק ללא סוכר לתוך החלל (לעיסת מסטיק עם סוכר תגרום לכאב) או השתמשו בצמנט דנטלי ללא מרשם. אם יש לך כתר והוא שלם, אתה יכול להשתמש במלט זמני כדי להחזיק אותו במקומו לפני הביקור אצל רופא השיניים. לאחר ניקוי הפסולת, ניתן לנסות להחזיר בעדינות את השן למקומה, מה שיעזור לה להתחיל להחלים ולמנוע את התייבשותה בעת הפנייה לרופא השיניים.

אם זה לא אפשרי

הנח אותו בין הלחי לחניכיים, בחלב, או השתמש בתכשיר הגנה דנטלי מאושר ADA. אם אינך מצליח להחזיר שן לשקע שלה, שמור אותה בפה בזמן שאתה הולך לרופא השיניים, או הנח אותה במיכל קטן של חלב או מוצר המכיל אמצעי גידול תאים, כגון Save-a-Tooth.

השן צריכה לחזור למקומה לאחר 30 דקות, או שתחשבו שהיא אבודה. אם אתה יכול למצוא שן שבורה (או חלקים ממנה), קח אותה לרופא השיניים שלך.

אם מתרחשת תאונה בזמן שמשרד השיניים שלך לא עובד

פנה לחדר המיון המקומי שלך. פנייה לרופא השיניים שלך חשובה מכיוון שטיפול שיניים חירום, אם אינו מטופל, עלול להוביל לסיבוכים חמורים. לכן, הגיוני להחזיק ערכת תיקון שיניים בהישג יד למקרה חירום.

אספקה בערכת עזרה ראשונה דנטלית יכולה לא רק להקל על הכאב

אלא גם למנוע פגיעה נוספת בפה, בשיניים ובחניכיים. בנוסף למידע על טיפולי שיניים חירום, בכל בעיה או פציעה דנטלית קלה, ערכת עזרה ראשונה ניידת יכולה לסייע בהגנה עליך עד שתוכל לבקר אצל רופא השיניים. עזרה ראשונה דנטלית יכולה לחסוך הרבה שיניים שאחרת היו הולכים לאיבוד ולמנוע טראומה דנטלית להחמיר לפני שתוכל לקבל טיפול.

עם ידע בסיסי ברפואת שיניים וערכת עזרה ראשונה דנטלית מאובזרת

אתה יכול להימנע מללכת לרופא השיניים כי אתה יכול לעשות דברים בעצמך, מה שחוסך לך ולמשפחתך הרבה כאב וכסף. לדעת מה לעשות יכול להוזיל את עלויות רופא השיניים ולהפוך את החיוך שלך ליפה תמיד.

בתור התחלה

אתה יכול למלא את ערכת העזרה הראשונה הדנטלית שלך בפתרון מקומי להקלה על כאבי שיניים, בקבוק שבו אתה יכול להניח שן שנעקרה כדי שתוכל לקחת אותה לרופא השיניים, אם ניתן להציל, סתימה זמנית. במקרה של אובדן או התרופפות של הכתר וקצה המוליך. על ידי רכישת פריטים ספורים בלבד מבית המרקחת, תוכל להרכיב אחד ולהתכונן טוב יותר לפציעות השיניים או הפה שלך. כלים אלו יכולים לסייע במגוון תרחישי חירום דנטליים, לרבות מילוי זמני של חללים, קיבוע זמני של כתרים דנטליים לא מיושרים, גשרים ושיבוצים או שיבוץ, השתלה מחדש של שיניים לא מיושרות, וניקוי הפה מדם, שיניים שבורות ועוד. מזהמים.

חירום דנטלי

הוא כל טראומה דרך הפה שעלולה לגרום לדימום ולחניכיים שבורות, שיניים נעקרו או שברים, ועשויה לדרוש טיפול רפואי מיידי. זה עשוי להיות תוצאה של תאונה או נשיכת מוצר קשה מדי, או פציעה בפה עלולה לגרום לסדקים, שבירה או אובדן שיניים. אם אתה נופל או עובר תאונה, השיניים שלך או חלק מהשיניים שלך עלולות ליפול.

אם יש פציעה, מומלץ לא להשתמש בחוט דנטלי עד שתראה את רופא השיניים כדי למנוע פציעה נוספת. למרות שרגישות יתר דנטלית אינה מצב חירום, יש להעריך אותה בהקדם האפשרי כדי לוודא שאין דבר חמור יותר.

להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להפחית את אי הנוחות כתוצאה מרגישות בשיניים. לעיתים כאב שיניים נגרם ממזון שנתקע בין השיניים, אותו ניתן להסיר בקלות בעזרת חוט דנטלי ו/או קיסמים.